Колективна монографія «Моделі підготовки майбутнього вчителя для Нової української школи: теорія і практика» за редакцією М.В. Гриньової – наш вагомий науковий доробок

12 травня 2022 року в ПНПУ імені В.Г. Короленка відбулася презентація колективної монографії «Моделі підготовки майбутнього вчителя для Нової української школи: теорія і практика» за редакцією ректорки ПНПУ імені В. Г. Короленка професорки, докторки педагогічних наук членкині-кореспондентки НАПНУ Марини Гриньової.

Праця 24 науковців нашого ЗВО та інших освітніх закладів Полтавщини щойно отримала високе визнання: у конкурсі наукових робіт, виданих у 2021 році, який проводився Національною академією педагогічних наук України, вона посіла 2 місце в номінації «Краща монографія». Основний склад авторського колективу: викладачі, колишні та нинішні аспіранти й докторанти кафедри педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна – члени наукової школи професорки Марини Гриньової, студенти природничого факультету.

Зустріч носила творчий, конструктивний характер, торкалася перспектив продовження розпочатих напрямів дослідження. Автори розділів монографії Марина Гриньова, Ольга Губарь, Валерій Жамардій, Олена Жданова-Неділько, Ніна Пивовар, Наталія Сас, Андрій Ткаченко акцентували увагу на провідних ідеях свого наукового пошуку, відображених у монографії, та їхній актуальності для забезпечення реалізації Концепції «Нова українська школа». У заході також взяли участь проректор з наукової роботи ПНПУ імені В.Г. Короленка Василь Фазан, очільник Управління Державної служби якості освіти в Полтавській області Юрій Кращенко та начальниця відділу роботи з експертами та сертифікації Управління Наталія Корягіна, стейкхолдери освітньої програми «Менеджмент (Управління навчальним закладом)» Валерій Шульга і Дмитро Білай, інші шановні гості.

You may also like...