На природничому факультеті відбувся Всеукраїнський відеофорум молодих науковців
16 квітня 2020 р. на кафедрі педагогічної майстерності та менеджменту імені І. А. Зязюна ПНПУ імені В. Г. Короленка відбувся Всеукраїнський відеофорум молодих науковців «Управління навчально-виховним процесом Нової української школи в контексті реформи впровадження інклюзивної освіти в Україні». У заході взяли участь 188 учасників, вони представляли заклади освіти Словацької республіки, Києва, Тернополя, Івано-Франківська, Харкова, Богуслава, Одеси, Мелітополя, Лисичанська, Старобільська, Кременчука, Горішніх Плавнів, Полтави та районних центрів і селищ Полтавської області.
З вітальним словом до учасників форуму звернулись ректор ПНПУ імені В.Г. Короленка професор Микола Степаненко, проректор із наукової роботи Сергій Шевчук, декан природничого факультету професор Марина Гриньова.
На пленарному засіданні з доповідями виступили Олена Харченко, провідний науковий співробітник відділу профільного навчання Інституту педагогіки НАПН України (м. Київ), Ольга Шевелєва, радіожурналіст, співробітник міжнародної радіомовної організації ТрансСвітове радіо (м. Харків), Оксана Попеску, психолог реабілітаційного центру для людей з інвалідністю (м. Южне, Одеська обл.), Любов Куторжевська, помічник директора з науково-методичної роботи Полтавської спеціалізованої мистецької школи-інтернату І-ІІІ ступенів «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки» імені Софії Русової Полтавської обласної ради.
Також відбулося обговорення фільму «Перед класом» (2008, США, ДРАМА, біографія), участь у якому взяли учні Малої академії наук (секція педагогіки), студенти, магістранти, завучі та директори закладів освіти, науковці, науково-педагогічні працівники, фахівці реабілітаційних центрів, соціально-педагогічні працівники. Це був оригінальний і цікавий профорієнтаційний захід.
До початку роботи конференції виданий збірник «Управління навчально-виховним процесом нової української школи в контексті реформи впровадження інклюзивної освіти в Україні : мат-ли Всеукр. форуму молодих науковців (учнів, студентів, магістрантів, аспірантів».
Збірник містить наукові статті, що різнобічно відображають актуальну для Нової української школи проблему – управління навчально-виховним процесом у контексті впровадження інклюзивної освіти. Матеріали збірника окреслюють шляхи ефективного реформування освітнього процесу, містять аналіз умов, необхідних для успішного розвитку інклюзивної освіти, висвітлюють практичний досвід адаптації дітей з особливими потребами в освітньому середовищі.