Захист результатів виробничої педагогічної практики здобувачів ОП «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)»

Із 31 жовтня по 9 грудня 2022 року відбулася виробнича педагогічна практика здобувачів освіти першого освітнього рівня денної форми навчання спеціальності 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) групи П-42, що є важливою складовою частиною освітнього процесу підготовки фахівців. Виробнича педагогічна практика є обов’язковим компонентом у системі фахової підготовки майбутніх учителів, яка дозволяє здобути компетентності, необхідні для подальшої професійної діяльності.

Базами практики, відповідно до укладених договорів, стали: комунальний заклад «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 Полтавської міської ради Полтавської області», Мокиївська гімназія Чорнухинської селищної ради Полтавської області, Новосанжарський ліцей Новосанжарської селищної ради, Кременчуцька гімназія № 19 Кременчуцької міської  ради Кременчуцького району полтавської області, Ліцей № 6 «Лідер» Полтавської міської ради, Попівська гімназія Комишнянської селищної ради, Милорадівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Великорублівської сільської ради,  гімназія № 7 ім. Т.Г. Шевченка Полтавської міської ради, Крутобалківський навчально-виховний комплекс «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів  заклад дошкільної освіти» Драбинівської сільської ради Полтавського району Полтавської області, опорний заклад «Великобагачанський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів виконавчаого комітету Великобагачанської селищної ради Миргородського району Полтавської області, Царичанський ліцей Царичанської селищної ради Дніпровського району Дніппропетровської області, Яблунівська гімназія Оржицької селищної ради Полтавської області, Кременчуцька гімназія № 28 Кременчуцького району Полтавської області.

Здобувачі освіти виконали усі завдання, передбачені програмою виробничої педагогічної практики: ознайомилися зі структурою та змістом освітнього процесу закладу загальної середньої освіти, з’ясували особливості роботи вчителів-предметників, класних керівників; навчилися планувати, проводити та аналізувати різні види навчальних та позакласних занять із застосуванням різноманітних форм, методів і засобів навчання; закріпили, поглибили та збагатили психолого-педагогічні й методичні знання, набули досвіду застосовувати їх у конкретних педагогічних ситуаціях.

16 грудня 2022 року проведено захист результатів практики студентів. На підсумковій конференції захисту результатів практики звіти практик заслухала комісія у складі: Людмила Гомля, доцент кафедри ботаніки, екології та методики навчання біології, Людмила Харченко, професор кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації, Ірина  Бабенко, старший викладач кафедри педагогічної майстерності імені І. А. Зязюна, Ірина Когут, доцент кафедри психології, Наталії Дмитренко, директора КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 Полтавської міської ради Полтавської області» (на громадських засадах).

Виробнича педагогічна практика поглибила, закріпила знання з фахових дисциплін, здобутих в університеті та дала змогу застосувати їх на практиці.

You may also like...