Гостьова лекція Вікторії Стамат для здобувачів освіти спеціальності 073 Менеджмент факультету природничих наук та менеджменту
28 травня 2024 р. на кафедрі педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна відбулася гостьова лекція кандидатки економічних наук, доцентки кафедри менеджменту та маркетингу Миколаївського національного аграрного університету Стамат Вікторії Михайлівни.
Слухачами гостьової лекції стали студенти спеціальності 073 Менеджмент першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти та викладачі кафедри педагогічної майстерності та менеджменту імені І. А. Зязюна.
Тема лекції: «Маркетинг інновацій – успіх майбутнього». Лекторка представила присутнім важливі аспекти маркетингу та його значення у інноваційній діяльності. Дана тематика є досить актуальною для професійного становлення майбутніх управлінців, оскільки поняття «маркетинг» охоплює всі сфери діяльності компанії, які впливають на її виробництво – від досліджень і розробок до закупівлі сировини, виготовлення упаковки, транспортування, продажу, обслуговування.
Як було визначено під час лекції, основними складовими маркетингу інновацій є виробництво інновацій та використання їх на практиці в маркетинговій діяльності. Але, для того щоб введення інновацій у виробництво нової продукції, або ж введення інноваційних технологій у виробництво товарів, які існують, було ефективним, слід зрозуміти, які інновації необхідні для таких нововведень. Саме про ці механізми йшлося під час лекції.
Дякуємо Миколаївському національному аграрному університету за постійну співпрацю та зосібно Вікторії Стомат за цікаву та важливу сучасну лекцію!