Випускники спеціальності 073 Менеджмент освітньої програми «Менеджмент (Управління навчальним закладом)» заочної форми навчання успішно захистили магістерську кваліфікаційну роботу

Протягом 22-23 січня 2024 р. на кафедрі педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна відбувся захист кваліфікаційних робіт здобувачів освіти спеціальності073 Менеджмент освітньої програми «Менеджмент (Управління навчальним закладом» заочної форми навчання на здобуття другого (магістерського) рівня освіти.

Члени комісії докторка педагогічних наук, професорка Олена Жданова-Неділько (голова комісії), доцентка Ніна Пивовар, кандидат педагогічних наук старша викладачка Ірина Бабенко відмітили такі наукові дослідження:

  • «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі дошкільної освіти» ( магістрантка – Інна Тритяк, наукова керівниця – доцентка Оксана Большая);
  • «Управління розвитком культурно-освітнього простору у закладі загальної середньої освіти» (магістрантка – Яна Гармаш, наукова керівниця – кандидатка педагогічних наук Ірина Бабенко);
  • «Управління розвитком кадрового потенціалу закладу дошкільної освіти» (магістрантка Альона Гришко, наукова керівниця – докторка педагогічних наук Олена Жданова-Неділько);
  • «Управління розвитком творчої активності педагогічного колективу закладу загальної середньої освіти»  (магістрантка – Світалана Зайко, наукова керівниця докторка педагогічних наук Олена Жданова-Неділько);
  • «Впровадження компетентнісного підходу в освітній процес як управлінське завдання керівника ліцею» (магістрантка – Алла Каменцева, науковий керівник – доктор педагогічних наук Андрій Ткаченко);
  • «Фактори впливу на процес прийняття управлінських рішень» ( магістрантка – Оксана Кононова, наукова керівниця – доцентка Ніна Пивовар);
  • «Управління якістю освітнього середовища у закладі вищої освіти» (магістрантка – Віталіна Коршак, наукова керівниця – кандидатка педагогічних наук Ірина Бабенко);
  • «Інноваційні технології формування іншомовної компетентності учнів на уроках англійської мови» (магістрантка – Марія Кульга, наукова керівниця – кандидатка педагогічних наук Алла Барбінова);
  • «Управлінська культура керівника закладу загальної середньої освіти» (магістрантка – Юлія Лісоколенко, наукова керівниця – кандидатка педагогічних наук Ірина Бабенко);
  • «Управління формуванням інноваційної компетентності педагога закладу освіти» (магістрантка – Юлія Мазур, наукова керівниця – кандидатка економічних наук Оксана Большая);
  • «Управління освітнім процесом закладу загальної середньої освіти засобами проєктних технологій» ( магістрантка Вікторія Максимчук, наукова керівниця доцентка Алла Барбінова);
  • «Дослідження валеологічної культури як однієї з ознак професіоналізму менеджера» (магістрантка – Юлія Медведєва, наукова керівниця – доцентка  Ніна Пивовар);
  • «Менеджмент забезпечення якості виробничого навчання у системі професійної (професійно-технічної) освіти» (магістрантка – Вікторія Сазонова, наукова керівниця – доцентка Алла Барбінова);
  • «Педагогічні умови морального виховання учнів молодшого шкільного віку» (магістрантка – Альбіна Свириденко, наукова керівниця – доцентка Алла Барбінова);
  • «Управління розвитком творчої діяльності педагогічного колективу у закладах загальної середньої освіти» (магістрантка – Інна Семенцова, наукова керівниця – кандидатка педагогічних наук Ірина Бабенко);
  • «Формування екологічної культури та безпечного способу життя у дошкільному закладі (на прикладі КЗ Галущеногреблянського ЗДО “Ромашка”Драбинівської с.р.)» (магістрантка – Тетяна Середа, наукова керівниця – доцентка Ніна Пивовар);
  • «Управління процесом формування корпоративної культури в закладі освіти» (магістрантка – Катерина Скрипник, наукова керівниця – доцентка Алла Барбінова);
  • «Управління розвитком професійної майстерності вчителя початкової школи» (магістранка – Катерина Філоненко, наукова керівниця – докторка педагогічних наук Олена Жданова-Неділько);
  • «Стан та розвиток проектних та освітніх програм системи охорони правопорядку» (магістрант – Роман Хитушко, наукови керівник – кандидат технічних наук Сергій Школяр);
  • «Управління діяльністю педагогічного колективу щодо формування системи якості знань» (магістрантка –
    Марина Хома, наукова керівниця – докторка педагогічних наук Олена Жданова-Неділько);
  • «Використання прогресивного вітчизняного історико-педагогічного досвіду корекції поведінки важких підлітків як управлінське завдання керівника ПП(ПТ)О» (магістрантка – Валентина Човнова, науковий керівник – доктор педагогічних наук Андрій Ткаченко);
  • «Формування інноваційної професійної діяльності менеджерів закладів загальної середньої освіти» (магістрантка – Каріна Шило, наукова керівниця – кандидатка економічних наук Оксана Большая);
  • «Управління закладом загальної середньої освіти на засадах акмеологічного підходу» (магістрантка – Юлія Штрикуль, наукова керівниця – докторка педагогічних наук Олена Жданова-Неділько);
  • «Управлінські аспекти вдосконалення професійних компетентностей учителів закладу загальної середньої освіти в контексті концепції педагогічної майстерності А. С. Макаренка» ( магістрант – Станіслав Яловий, науковий керівник – доктор педагогічних наук Андрій Ткаченко);
  • «Розвиток системи мотивації педагогічного колективу як управлінська проблема у закладах загальної середньої освіти» (магістрантка – Єлизавета Єфанова, наукова керівниця – кандидатка педагогічних наук Ірина Бабенко);
  • «Управління системою художньо-естетичного виховання в закладі позашкільної освіти» (магістрантка- Ольга Черненко, наукова керівниця – кандидатка педагогічних наук Ірина Бабенко);
  • «Управління взаємодією освіти і громади» ( магістрантка – Олена Лагай, наукова керівниця – доцентка Ніна Пивовар).

До цього зібрання приєдналася кандидатка педагогічних наук,  стейкхолдер освітньої програми, заступниця директора з навчально-виховної роботи КЗ «Розсошенська гімназія Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області» Лариса Ворона. Вона відзначила, що освітня програма «Управління навчальним закладом», яка функціонує на кафедрі  спрямована на набуття сучасних, актуальних, науково-прикладних, системних знань, на підготовку висококваліфікованих фахівців з освітнього менеджменту в контексті забезпечення сталого розвитку з врахуванням регіональних особливостей, які будуть зорієнтовані на підвищення власного рівня професійного розвитку. Про це свідчать сформовані компетентності здобувачів освіти.

Члени комісії відзначили, що усі роботи виконані належним чином та відповідають вимогам до написання робіт такого рівня. Усі  здобувачі освіти у своїх дослідженнях сформулювали чіткі та аргументовані висновки та зазначили практичне значення для галузі освіти. Також було закцентовано увагу на тому, що у своїх дослідженнях здобувачі освіти дотримуються принципів академічної доброчесності, про що свідчать довідки про проходження перевірки досліджень на виявлення плагіату із допустимими нормами запозичень.

Бажаємо магістрам творчих успіхів та подальших наукових досягнень!

You may also like...