Гостьова лекція доктора педагогічних наук, проф. Інни Кореневої для викладачів та аспірантів природничого факультету

Сучасний процес навчання в апірантурі, тобто навчання здобувачів освіти за третім рівнем вищої освіти «Доктор філософії» характеризується тим, що аспірант не лише займається підготовкою та захистом дисертаційного дослідження, а й повинен здобути знання з низки освітніх компонентів  загальної та професійної підготовки, набути певних освітніх компетентностей та результатів навчання. З одного боку він набуває навичок ведення наукових досліджень, а з іншого – навичок викладацької майстерності, адже в майбутньому може працювати викладачем  закладах освіти. Тому озброєння аспірантів сучасними педтехнологіями та інтерактивними методами і методичними прийомами є  обов’язковим при його підготовці. Одним з напрямків досягнення є відвідування лекцій провідних вчених-методистів. З цією метою, 24 травня 2022 року доктор біологічних наук, професор, гарант ОНП Біологія третього рівня підготовки здобувачів вищої освіти «Доктор філософії» Гапон С.В. та аспіранти кафедри ботаніки, екології та методики навчання біології відвідали відкриту онлайн-лекцію доктора педагогічних наук, доцента, декана факультету природничої і фізико-математичної освіти Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка Інни Кореневої на тему: «Феномен сталого розвитку та сучасна освіта».

Під час онлайн-лекції учасники ознайомилися із ­­­глобальними проблемами та цілями сталого розвитку, авторською динамічною моделлю концепта «сталий розвиток», позитивними результатами впровадження цілей сталого розвитку за 2000-2015 роки.

Лекторка наголосила на важливості впровадження освіти сталого розвитку в підготовку педагогічних працівників, оскільки вони є агентами змін у бік сталого розвитку. Здійснюючи просвітницьку роботу з учнями загальноосвітніх та вихованцями дошкільних і позашкільних навчальних закладів з питань сталого розвитку, педагоги формують свідомість, інтелект, світогляд, загальну культуру особистості та цілісну картину світу учнів.

Використовуючи можливості Mentimeter, Інна Коренева залучила слухачів до активного обговорення не тільки глобальних проблем, але й особливо важливих цілей сталого розвитку для України.

Учасники онлайн-лекції ознайомилися із наскрізними лініями в НУШ, акцент був на лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток», яка передбачає формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, завдяки яким вони відповідально й дбайливо ставитимуться до довкілля.

Після завершення лекції учасники активно обговорили питання, яке порушила д.б.н., проф. Гапон С.В., а саме про екологічну освіту для дорослого населення та способів залучення їх до впровадження цілей сталого розвитку.

Професорсько-викладацький склад та аспіранти природничого факультету висловлюють вдячність Інні Кореневій за актуальну й змістовну лекцію, яка викликала значний інтерес і мотивувала слухачів до подальшого професійного саморозвитку та самовдосконалення.

You may also like...