Квест «BIO Future»

18 листопада в рамках дня відкритих дверей «ПНПУ – твій простір можливостей» на факультеті природничих наук та менеджменту було проведено квест «BIO Future», який заключався в проходженні абітурієнтами п’яти станцій.

Перша станція мала назву «Хімічний експериментаріум», яку представляла кафедра Хімії та методики викладання хімії. Гості мали можливість провести запропоновані експерименти під наглядом викладачів та студентів, відкрити для себе захопливий світ хімії в найкращих барвах.

Друга станція – «Майстерня мікроскопії», яку представляла кафедра Ботаніки, екології та методики навчання біології. Учасники квесту проходили школу молодого мікробіолога і брали участь у майстерні мікробіології, яка функціонує на базі кафедр Ботаніки, екології та методики навчання біології та Біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації. В рамках цієї школи вони виконували тимчасові мікропрепарати з колоніями бактерій двох типів, перший – мазки з телефону та зубів, другий – мазки колоній бактерій уже вирощених попередньо працівниками кафедр. Також  абітурієнти розглядали та називали тканини живих організмів.

Третя станція – «Всередині нас», яку представляла кафедра Біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації. Гості із зацікавленням розміщували органи людини на скелеті, чим згадали уроки анатомії зі школи.

Четверта станція – «Поринь у світ менеджменту», яку представляла кафедра Педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А.Зязюна». Кожен зміг відчути себе керівником та отримати можливість зануритись у азартний дух змагання.

Остання локація – «Рухливі янголятка», яку представляла кафедра Мистецтвознавства та позашкільної освіти. Абітурієнти мали змогу своїми руками зробити обереги у вигляді янголят та разом поринути у танок.

Наприкінці квесту себе представила студентська рада факультету природничих наук та менеджменту та відбулося нагородження найактивніших учасників деканом факультету.

You may also like...