ЖВАВІ ДИСКУСІЇ ПІД ЧАС СЕКЦІЙНОГО ЗАСІДАННЯ

Під час проведення Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) 29 травня 2020 відбулося секційне засідання за напрямком «Формування професійної компетентності майбутнього вчителя природничих дисциплін». Засідання в режимі онлайн провели викладачі кафедри ботаніки, екології та методики викладання біології Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, головуюча – Валентина Оніпко доктор педагогічних наук, професор та секретар секції – Людмила Гомля кандидат біологічних наук, доцент. Розпочала наукову дискусію Наталія Грицай доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри біології та здоров’я людини Рівненського державного гуманітарного університету, яка висвітлила питання переваг використання проектної технології на уроках біології та в позакласній роботі. погоджуючись із нею Марина Дяченко-Богун доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри ботаніки, екології та методики навчання біологіїПолтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка наголосила на сутності та актуальності використання здоров’язберігаючих технологій  при підготовці майбутніх учителів, підтримуючи колег Валентина Оніпко зазначила, що однією із перспективних технологій у підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін є STEM-технологія впровадження якої потребує методичного супроводу.

Значна частина виступів науковців була присвячена формуванню професійної компетиентності майбутніх фахівців, а саме: необхідності розвитку методичної компетентності вчителів природничих дисциплін в концепції нової української школи зауважила Тетяна Назаренко доктор педагогічних наук, професор, завідувачка відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук; досвідом формування предметних компетентностей з біології засобами природи поділилися Світлана Гапон доктор біологічних наук, професор, професор кафедри ботаніки, екології та методики навчання біології Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка та її магістрантка Катерина Смірнова Євгеніївна; про особливості  формування фахових компетентностей у студентів-екологів під час вивчення дисципліни «вступ до фаху» повідомила Олеся Ханнанова кандидат біологічних наук, асистент кафедри ботаніки, екології та методики навчання біології Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка.

Молоді науковці Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка поділилися результатами своїх методичних розвідок, так Наталія Максименко асистент кафедри ботаніки, екології та методики розповіла про використання навчально-дослідної роботи при вивченні курсу «квітництво», про значення екскурсії на водозабір для підготовки фахівця-еколога повідомила Тетяна Шкура кандидат біологічних наук, доцент та Дар’я Половинка студентка 2 курсу природничого факультету Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка яка розповіла про розвиток природознавства його становлення та вивчення цього матеріалу в шкільному курсі Біології. Результатом плідних наукових дискусій, та активної роботи стали прийняті пропозиції до резолюції конференції.

You may also like...