Новий семестр для студентів природничого факультету розпочався в осучаснених аудиторіях
Із 10 лютого вихованці ПНПУ вийшли на навчання після зимових канікул. Студенти природничого факультету розпочали семестр у аудиторіях (№28, 37, 38), оснащених новим навчальним устаткуванням. У одній із них відбулося засідання старостату, на якому декан Марина Вікторівна Гриньова окреслила основні напрями діяльності факультету на поточний семестр. Вона подякувала за створення навчального середовища заступнику декана з навчальної роботи Володимиру Івановичу Іщенку, завідувачам кафедр Валентині Володимирівні Оніпко, Надії Іванівні Шиян, Сергію Володимировичу Пилипенку, Андрію Володимировичу Ткаченку та лаборантам кафедр.
![](http://nature.pnpu.edu.ua/new/wp-content/uploads/2020/02/1-4-1024x768.jpg)
![](http://nature.pnpu.edu.ua/new/wp-content/uploads/2020/02/2-4-1024x768.jpg)
За сприяння ректорату університету та адміністрації факультету було придбано інтерактивні програмно-технологічні навчальні комплекси та лабораторне обладнання. Матеріально-технічна база кафедри ботаніки, екології та методики навчання біології поповнилася новими мікроскопами та екологічним аналізатором. Кафедра біології та основ здоров’я людини отримали портативний спірограф, лабораторний кондуктометр-термометр та спектрофотометр.
![](http://nature.pnpu.edu.ua/new/wp-content/uploads/2020/02/3-2-1024x768.jpg)
Для лабораторій кафедри хімії та методики викладання хімії придбали спектрофотометр, рН-метр, іономір, нітратомір, рефрактометр, поляриметр, магнітну мішалку, аспіратор та хімічні реактиви.
![](http://nature.pnpu.edu.ua/new/wp-content/uploads/2020/02/4-1024x768.jpg)
Для продовження формування у студентської молоді високого рівня інформаційної культури, вироблення стійких навичок користування національними й глобальними інформаційними ресурсами та застосування їх у практичній діяльності в аудиторіях природничого факультету установлені інтерактивні програмно-технологічні навчальні комплекси. Вони дадуть можливість створити інтерактивне інформаційно-комунікаційне середовище і використовувати як традиційні, так і інноваційні технології навчання. Вивчення можливостей використання інтерактивної дошки у професійній педагогічній діяльності є особливо актуальним для майбутніх учителів біології, хімії та природничих наук, оскільки таким обладнанням на сьогодні оснащуються і заклади загальної середньої освіти.
![](http://nature.pnpu.edu.ua/new/wp-content/uploads/2020/02/5.jpg)
Поповнення матеріально-технічної бази є одним із пріоритетних напрямів діяльності природничого факультету. Придбане устаткування розширить можливості подання інформації та сприятиме підвищенню ефективності здійснення навчального процесу.